محل تبلیغات شما

در سئو سایت شما یکی از مهمترین شاخص های رنک دهی (رتبه بندی) موتورهای جستجو (به خصوص گوگل ) بک لینک (BackLink) است. اگر از سایت های دیگر به وب سایت شما لینک داده شود ،به آن لینک بک لینک گفته می شود .

از مهمترین شاخص های رنک دهی (رتبه بندی) موتورهای جستجو (به خصوص گوگل )به وب سایت شما بک لینک (BackLink) است. اگر از سایت های دیگر به وب سایت شما لینک داده شود ،به آن لینک (بک لینک ) گفته می شود . هرچه سایت شما بک لینک های بیشتری داشته باشد (سایت های بیشتری به آن لینک داده باشند ) ، گوگل اهمیت بیشتری برای آن قائل می شود و رنک بالاتری به آن اختصاص می دهد. البته نکته ی مهم این است که بک لینک ها باید با کیفیت باشند. بعضی از بک لینک ها نه تنها به بالابردن رنک سایت هیچ کمکی نمی کنند ،بلکه برای رنک آن نیز مضر هستند .

شاخص های ارزیابی بک لینک ها

دومین سایت مبدا بودن :

به سایتی که به شما بک لینک می دهد ،سایت مبدا گفته می شود . گوگل به دومین سایت مبدا ، امتیاز می دهد . در این صورت اگر سایت مبدا قوی باشد و ازشهرت و رنک بالایی برخوردار باشد ،سایت شما امتیاز خیلی خوبی دریافت می کند .پس متوجه شدیم که گرفتن بک لینک از سایت های معتبر به مراتب از سایت های معمولی ،مفیدتر است .همچنین اگر سایت مبدا یک سایت غیراستاندارد بوده و از روش های تقلب در لینک سازی استفاده کند ،قطعا به امتیاز سایت شما ضرر می رساند و رنک آن را پایین می آورد . 

صفحه مقصد :

صفحه مقصد در سایت شما باید دارایی محتوایی باشد که با عبارت درج شده در بک لینک مرتبط باشد .همچنین اگر عنوان و تگ H1 صفحه مبدا با عبارت داخل بک لینک یکی باشد ،برای رنک سایت بسیار مفید است . 

عبارت لینک شده :

برای لینک دهی خیلی بهتر است که از متن استفاده کنید و در آن از کلمات کلیدی که در صفحه مقصد سایت خود به آن پرداخته اید ، استفاده کنید .اعمال این کار نه تنها برای اعتبار بک لینک شما تاثیر دارد ، بلکه برای سئوی سایت نیز اهمیت زیادی دارد .رعایت نکردن این اصل در لینک سازی باعث ایجاد لینک منفی شده و بازهم رنک سایت شمارا پایین می آورد . 

محتوای سایت یا همان صفحه مبدا :

اگر موضوع سایت مبدا یا حتی صفحه ای که در آن به سایت شما لینک می دهد دارای مطالب مرتبط و محتوای مشابه به سایت شما باشد ،برای امتیاز شما مفید است.البته اگر مرتبط نیز نباشد به رنک شما آسیبی نمی رساند ،اما وجود این ارتباط برای گوگل بسیار خوشایند است . 4 عاملی که در بالا گفته شد ،عواملی هستن که ارزش یا درجه اعتبار بک لینک های شما را تعیین می کنند .برای مثال اگر سایت یک پزشک ،از مرجع خیلی معتبری مثل سایت انجمن پزشکان ایران ،بک لینکی داشته باشد ،که هر 4 عامل فوق را رعایت کرده باشند، اعتبار و رنک دهی آن به مراتب بیشتر از ده ها بک لینکی است که از سایت های غیرمرتبط با اعتبار پایین داشته باشد.http://gimsys.ir/Essay.aspx?esid=3039&es=اهمیت_بک_لینک_ها_در_سئو_

طراحی اپلیکیشن اندروید

کانتنت مارکتینگ چیست ؟

تعریفی ساده از دیجیتال مارکتینگ

سایت ,لینک ,رنک ,های ,مبدا ,بک ,بک لینک ,سایت شما ,سایت های ,سایت مبدا ,از سایت ,بندی موتورهای جستجو

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها